woensdag 9 januari 2013

Broertje Lennart geboren!

Voor alle bezorgde volgers: vreest niet, mijn broertje is gezond geboren!
Ik moest die middag weg, zoals jullie zullen weten, en heb een fijn verblijf op nummer 18 gehad. Daar werd ik goed verzorgd (lees: verwend), en heb ik heerlijk geslapen (lees: heel veel gebrabbeld in bed).
Ik kreeg er te horen dat ik een broertje had gekregen. Zijn naam wist ik natuurlijk al, want die hadden mama en papa mij goed aangeleerd: Lèh... Narjt! Oftewel: Lennart!

Ik vind Lennart echt heel lief!

Maar waarom poost ik nu pas dit bericht? Nou, omdat ik dinsdag 1 januari in één keer ziek ben geworden, en dat duurde wel een week tot ik opkrabbelde. Nu dus.
Ik ben weer de oude!

Nu kan ik fijn mijn knuffels op Lennart leggen, en mijn boekjes aan hem geven, en hem drinken geven als hij huilt... allemaal vanuit de liefde van mijn kleine hartje!
Of hij er ook behoefte aan heeft, is even vers 2.

O.... sssttt, even stil.... wat hoor ik? Oeps, de voetstappen van papa op de trap! Snel licht uit, leptop dichtklappen en net doen of ik slaap. Tot de volgende keer!


ZZZZZZZzzzzzzzzzzzz....................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten