donderdag 19 mei 2011

De Grimas Top 10

Ik kan soms lekker uit de hoek komen... eh kijken. Weet ook niet hoe dat komt. Dan ben ik gewoon erg verbaasd om wat ik voor me zie (papa of mama), dat ik de domheid die ik zie gewoon reflecteer. Zo eerlijk ben ik graag. Af en toe frons ik ook diep en kijk boos (ben niet echt boos hoor). Nou, een compilatie van dit soort momenten staat hieronder. Laat maar horen welke je vindt dat de Grimas nr. 1 is!

grimas #1

grimas #2

grimas #3


grimas #4


grimas #5


grimas #6


grimas #7


grimas #8


grimas #9


grimas #10

PS: ik kan ook wel mooi en lief kijken hoor! binnenkort komt De Glimlach Top 10.

3 opmerkingen:

  1. Oma pluktuin kiest voor gezicht 5, opa vindt 8 het mooist. Als je verder maar gezond bent hoor. Je papa en mama durven niet eens met een grimas op internet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben voor #6 en #8! Lijk je erg op je tante namelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. #9 is de leukste zegt ome John! Hij vindt je ook al anders aan het worden. Niet je rooie haartjes verliezen a.u.b.

    BeantwoordenVerwijderen