woensdag 13 april 2011

In het bos...

Jullie zullen wel denken: wat is het rustig bij die Christianne! Voert ze niets meer uit ofzo?
Nou, integendeel, ik ben hartstikkene druk! Zondag ben ik voor het eerst naar de kerk geweest. Nou ja, stiekem heb ik alleen maar geslapen in de oppasruimte, maar dat moet je maar niet doorvertellen. Papa en mama konden gelukkig wel de hele dienst rustig blijven zitten, zonder mij te hoeven troosten. En ik ben weer bewonderd door mijn trotse familie :-) Het is moeilijk bescheiden te blijven....





Maandag ben ik met papa en mama naar het bos geweest. Lekker in de auto, helemaal naar Hattem. Het was heel mooi weer en behalve wij 3 was er bijna niemand! De wagen stond wel heel vaak stil, dan moesten papa en mama weer foto's maken, pffff, en ik sta er zelf niet eens goed op!

Inmiddels heb ik ook in mijn mooie roze wipstoel gezeten. Dat vind ik heel leuk, maar hij moet wel blijven bewegen hoor. Ik zet mama en papa dus lekker aan het werk, want anders ga ik huilen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten