zaterdag 2 april 2011

mijn eerste wandeling

Eindelijk: het was weer om te wandelen! En dat hebben we dan ook gedaan. Enkele Kamper attracties vormden het decor. Trots in de Mutsy Transporter hobbelde ik door Kampen Zuid, naar de Molen, via de Bibliotheek, voorlangs de Bovenkerk, door het Stadspark weer naar huis. Dat waren heel wat metertjes.







Voor deze gelegenheid moest ik flink worden ingepakt. Ik zou maar kou vatten. Daarom kreeg ik mijn berejasje aan, dat mij nog maar net paste. Degene die het cadeau heeft gegeven, heeft vast geen rekening gehouden met zo'n dikkerd als ik...
In elk geval: de wandeling was berewarm, maar ook beregezellig! Ik had dit tochtje niet graag ontbeerd.

1 opmerking:

  1. Dat wordt dit weekend zeker weer wandelen!

    Een knuffel van mij voor Christianne.

    Groeten,

    Willem

    BeantwoordenVerwijderen