dinsdag 5 april 2011

oogjes open

Hallo allemaal, even een updeet. Ik heb mijn oogjes steeds meer open. Dat is wel heel leuk, om dan rond te kijken en alles te bekijken. Ook kan ik al een object volgen als het van links naar rechts voor mijn ogen beweegt. Dan denk ik: 'huh, wat is dat dan, waar komt het vandaan en waar gaat het heen.' Dan heb je ook meteen de levensvragen te pakken.
Nou, en verder gaat het eigenlijk wel prima. Gewoon veel slapen tussendoor. Het leven is een grote vakantie. Vanavond een film over Zuid-Afrieka gekeken bij papa en mama op schoot (Invictus). Kon het nog niet helemaal van het begin tot het eind volgen, maar begreep wel dat het goed afgelopen was. Gelukkig maar.

Verder groet ik persoonlijk alle aardige mensen die de tijd nemen om mij te volgen. Tsjonge, dat ik zo interessant ben, had ik toch niet durven dromen. Dus familieleden en vrienden van papa en mama, en natuurlijk ook collega's; en leerlingen van papa: hallo!

snif snif... wat ruik ik toch? Oh, ik ben het zelf. Ik ruik nu best wel erg (sommigen zouden zeggen: stink), dus ik ga me even laten verschonen. In Zuid-Afrika zeggen ze dan: 'verskoon my asseblief...' en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten