donderdag 31 maart 2011

activiteiten vandaag

Vandaag heb ik een hoop gedaan: geslapen, geslapen, geslapen. O ja, ik ben ook nog in bad geweest! Papa deed mij in bad. Daardoor duurde het een kwartier langer voordat het klaar was. Geefnie hoor!
In bad doen is best lastig.
  • De kamer moet goed warm zijn.
  • Het water moet goed op temperatuur zijn.
  • Alles moet klaar staan (thermometer, shampoo, olie, fydrohiele luiwers, nieuwe kleren, billendoekjes en zo)
  • Ik maak graag een hoop stampij als ik word uitgekleed. Vinje het gek, het is best koud hoor!
  • Voor ik in bad mag, moeten eerst mijn billen schoon zijn. Ik heb natuurlijk voor die tijd mijn stinkende best gedaan! (hihi)
  • Mijn ouders zijn niet altijd helemaal uitgeslapen... hoe zou dat nou komen?
Als ik in bad (of eigenlijk de Tummie Tulp) zit/lig, word ik helemaal rustig. Zette ik daarvoor nog een keel op die je bij nr. 35 kunt horen (mijn streven is nr. 29 te halen), zodra ik in het water neerzijg verstom ik. Wat een weldadige ervaring! Het lijkt zo op mama's vruchtwater.
De olie maakt mijn huidje lekker zacht.
Afdrogen is een hele klus. Want je mag niet al te hard over mijn huidje gaan, dat gaat dan kapot. Het is nog zo teer. En je moet ook al die plooitjes uitdrogen bij mijn armpjes en beentjes. Daar zit allemaal water in verstopt.
Nou, en daarna kleertjes aan en klaar is ik! Dan kan ik er weer helemaal tegenaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten