woensdag 30 maart 2011

bezoek (2)

Net zoals de IJssel blijft het bezoek maar stromen. Hieronder de 'nieuw binnengekomenen':

Fam. Kodde, bevriende buren van de Bovensingel (mooie alliteratie he)

Nienke is heel voorzichtig en ook heel gek met mij als levende pop

Leonie is ook helemaal verguld, terwijl haar papa's hand ondersteunt

De dokter kwam eens kijken of alles goed gaat

KgA cum coniuge, in veste classica

Berdine krijgt mijn oogjes wel open en mama controleert of ik wel oprecht lach


kijk oudste zus van papa, Rieke, eens blij zijn. kan trouwens goed gedichtjes schrijven!

mijn medeburger in het land der Roodharigen, met een verstilde glimlach

Pa en ma Van Valen voor een sneak view

M&M vol bewondering bij mijn kooi; de jas nog aan, kwamen even langs (uit het land Onderdijks helemaal!)

een blond hoopje Marieke aan het schrijven in mijn boek. ja, ze heeft haar naam eronder gezet!

Maartje voelt zich een beetje bekeken bij het schrijven. ze moesten allebei wel even nadenken (van die bedachtzame VWO-ers), maar ik vond het erg mooi!

den dominee kwam ook langs. gaat hij mij dopen?

de buren van de kant richting de IJssel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten