dinsdag 29 maart 2011

mijn leventje tot nu toe

Nou, ik ben al bijna een week op deze wereld. Vorige week om deze tijd zat ik nog in mama's buik en had mama een baaldag. Maar toen wist ze nog niet dat ze dezelfde avond (nou ja, nacht) mij zou zien!
Tot nu toe vind ik mijn leventje wel leuk. Beetje slapen, veel drinken, lekker in bad (maar je moet er ook weer uit, brrrrrr....), rondkijken met mijn oogjes en vooral veel complimentjes ontvangen van allemaal vreemde mensen. Ze zeggen dat ik per dag verander, dus voor de trouwe volgers weer een paar foto's van wat ik zoal doe op een dag...

Ten eerste: slapen...

En slapen... Met mijn handje naast het hoofd. Zo kwam ik er ook uit! Ik hoop dat mijn pink net zo groot gaat worden als die van mama...

Net voordat ik in bad ga, heb ik het vaak koud! Gek genoeg laat ik me dan gerust stellen door papa... Alsof ik het warmer krijg van zo'n vinger! Erg snugger ben ik nog niet!


Ik vind het warme water heel lekker! En mama is lekker dichtbij met haar hoofd. Ze geeft me heeeeeel veel kusjes. En soms geef ik een kusje terug.


Papa is ook al zo'n kusjesgever. Het lijkt wel of ik van al die kusjes harder groei dan van mama's melk!


Kijk, hier ben ik net in mijn hiel geprikt. Eigenlijk ben ik best een bikkel, want ik heb bijna niet gehuild. En kijk eens naar mijn mooie pakje: heeft papa uitgezocht! Ja, die kan er wel wat van. Iedereen vond me vandaag heel mooi.


Hmmm, geen commentaar...

Mama hielp mij bij de onderschriften bij deze foto's. Ze zijn bijna net zo leuk als die van papa...

3 opmerkingen:

  1. Wat is ze een ongelofelijk mooi kindje zeg....Wat een zegen. Ik wens jullie zoveel zegen en geluk toe met dit kleine wereldwondertje. Geniet ervan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje! En dan dat lieve plukje!=D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jacomijn,

    Dank je wel! Ik hoorde via Yessica dat jij deze Jacomijn bent (zoveel Jacomijnen kennen wij niet, maar het is toch even kijken wie er achter zo'n voornaam schuil gaat, snap je).
    Beetje naar je zin op Emelwerda?

    groeten,
    Gerrit

    BeantwoordenVerwijderen