maandag 28 maart 2011

hiel en oor

Vandaag heb ik mijn hieltest een oorprik gehad. Eh... wacht even. Heette dat zo? Nee, oorhiel en priktest,. Dat is het! Ehhm... nee, ook niet. Nou ja, in elk geval hebben ze in een ding in mijn oren gestopt en toen kwamen er geluidsgolfjes binnen en toen deed mijn oor wat terug. En mijn andere oor ook. En toen zei die mevrouw dat het goed was.
Ook hebben ze in de achterkant van mijn voet geprikt; dat was minder leuk. Ik gaf even een kreetje. Maar sliep toch gewoon door. Dat hebben ze als heel fijn ervaren. En van dat spul wat toen uit mijn voetje kwam deed die mevrouw allemaal druppeltjes maken op een papier. En dat papier gaan ze later bekijken of het goed is.
Dus even samenvattend: gehoor is goed, hiel moet nog goed worden. En nu slaap ik weer.

4 opmerkingen:

  1. Leuk, maar WIJ WILLEN FOTO'S

    Opa en Oma W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. opa en oma,

    fijn dat jullie mijn bericht leuk vinden!
    over de foto's: alles op z'n tijd.

    groeten,
    crishtiane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nog goed leren je eigen naam schrijven. Het is CHRISTIANNE. Je vader is maar een slechte leraar!

    opa w.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry opa. Ik denk dat opa gelijk heeft. Ik zal beter op mein speling letten.

    BeantwoordenVerwijderen